Last day.

Tjena, idag är det sista dagen jag är ledig. Sen återgår det till det normala. Fast inte riktigt, för nu är det ju min absolut sista termin på gymnasiet! Helt sjukt vad det kommer bli skönt när allt rullat igång och man bara känner att studenten närmnar sig för varje dag!
Men just nu sitter jag och degar i soffan, kände mig jätte krasslig när jag vakna imorse, halsont, huvudverk och snuvig. Jahapp, ska man gå och bli sjuk nu? Hope not, har allderes för mycket att göra! Har inte tid att vara sjuk. Plus att vi borde gjort massa med UF under lovet, men inget har såklart blivit av. Börjar bli riktigt nervös alltså. Skärning nu, nu kör vi all in och fixar vårt UF år! Men nu tänker jag lata mig för en sista gång, ska fixa te och titta på en film som går på tv, "Linje 1 2 3 kapad". Ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0