Låååång dag.

Hej, idag har det varit en ganska lång dag, börja tio vilket är riktigt skönt fast sluta å andra sidan klockan 5, vilket också på ett sett är skönt eftersom den lektionen är egentligen enligt schema slut klockan 6. Och vi jobbade inte i direkt två timmar, vi hade 20 minuters rast också, så bjöd lärarn på fika då. Så helt okej, sämst bara att komma hem så sent och så är det kväll direkt.
Just nu sitter jag nyduschat och helt seg och orklös till vad jag har att göra framför mig, plugga. Jäklar vad jag har pluggat denna vecka, helt sjukt! Har nog inte pluggat såhär mycket sen i högstadiet ;). Men nu jäklar har man fått plugg så det blir till att göra något varenda jäkla dag. Imorgon är det matte prov också, men det verkarde inte som om det skulle bli något stort, förhoppningsvis inte, hinner inte plugga så mycket mer än de jag gjorde på lektionen idag och det som blir av nu, vilket inte är sådär jätte mycket. Men det är bara tuta och köra och hoppas på det bästa! Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0