Fridaaaaaaaaaay!

Äntligen fredag, woho! Gör så att denna dag får en liten guldkant ;). Men har en litet mörkt moln att sudda bort, har ju matteprov i eftermiddag. Hann och orkade bara plugga lite grann igår kväll. Men jag hoppas att jag har bra förståelse för det vi gör just nu, då ska det nog gå ganska bra! Just nu sitter jag på engelskan och har precis skickat min uppsats och skrivit ut den, så nu är jag klar med det. Måste däremot börja skriva blogg inlägg om boken, men dum som jag var tog jag ju inte med boken hit, så får göra det hemma när jag kan kolla igenom de kapitlen jag läst men glömt att skriva om. Så ikväll då? Jo, det blir lite chillkrök, spela spel och bara umgås med ett gäng :) blir nog ganska nice! Kanske skriver lite later också, kan ta kort och visa min söta blus som jag köpte i onsdags och har på mig idag ;)! Ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0