En klapp på alexeln.

Hej, idag ger jag mig själv en klapp på alexln. Fysatan vad jag kämpat med engelskan! Jag lade till och med till lite extra arbete på den för att min engelska lärare tyckte att jag skulle göra det, antar att det är för betygens skull. Så nu allderes strax är jag klaaaar! Ska slipa igenom den imorgon, för säkerhetsskull ;) sen så måste jag ta tag i engelska boken igen, har glömt den lite och framför allt alla blogg inlägg jag ska göra om boken! Så därför tänkte jag ta tag i lite sånt idag också, skriva lite blogg inlägg om allt jag läst. Vilket är ganska mycket men får göra så mycket jag orkar och sedan göra lite grann imorgon osv, lite varje dag helt enkelt. Och framför allt komma ihåg att läsa!
Imorgon blir det äntligen lite sovmorgon! Dock slutar man ganska sent, får se om man överlever dagen trots allt. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0