Ansiktsmask.

Tja, har pluggat så mycket jag orka på engelskan. Efter middagen plugga jag lite till, fast sen kände jag att det var nog för idag. Så tvätta jag bort sminket och tog på en ansiktsmask med Mickis ;) värsta skön känsla i ansiktet man får efteråt, love it! Fast min mask var lite läskig, den vart liksom torr och stel, så skulle man dra bort den, inte tvätta. Det såg nästan ut som om jag drog bort ett tunt lager hud, och det kändes lite så också, haha. Vart sjukt len efteråt, masken var någon sån som skulle rengöra på djupet. 

 

 


Jag ser mest flottig ut i ansiktet jämfört med Mickis, hon hade en "vitchoklad" mask ;).

På tal om mask! Så har vi fått våra biljetter till studentskivan nu! Så kära vänner, säg till så får ni köpa en biljett av mig ;D vårt tema kommer nämligen vara MASK! Ingen sånhär ansiktsmask som jag har på mig nu, självklart! Utan en mask som sitter över halva ansiktet typ, eller någon annan snygg variat ;)



Något i denna stil typ ;) kommer bli asgrymt, ni vill ju inte missa detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0