7:e januari.

Hallå där, ja jag vet. Har varit lite död på senaste. Men i onsdags drog jag hemifrån vid tolv tiden och kom inte hem för än vid två tiden på natten, så hann inte blogga innan jag drog iväg och orka inte efteråt. Så vad gjorde jag då? Jo, jag hjälpte till på en fest med Emma S och Jessica, vi fick såklart betalt. Men det var faktiskt riktigt kul att hjälpa till, speciellt under själva festen, innan var det ju inte super kul med tiden gick i ganska bra fart. Det var troll och prinsess tema, riktigt kul och se hur alla hade klätt ut sig, riktigt bra utklädda allihopa också! Vi tjejer var utklädda till troll, eller Emma var, jag och Jessica gjorde så gott vi kunde haha ;). Igår så vakna jag ganska sent, sen så var Lucas här när jag vakna, hade smått tvingat honom att ta sig hit så vi skulle hinna ses innan han åkte tillbaka till USA, hade inte så mycket mer ledig tid. Han åkte iväg vid kanske tre tiden. Sen resten ut av dagen slappade jag bara. Mamma, pappa, Natta och Broman gjorde hemmagjord pizza till middag, så jäääkla gott! Efter middagen drog jag med Natta och Broman till puben, där deras vänner satt och drack lite. Sen hade vi kanske varit där en timme så stängde dom och då drog typ alla hit, vi sjöng singstar halva natten! Vakna riktigt sent idag, så var inte så mycket till dag för mig. Solen sken idag, riktigt mysigt! Sen till middag fick vi besök av min farbror och hans fru, och efter middagen fika vi lite och sen spela vi lite kort! Dom andra spelar fortfarande, men jag hoppa över denna gång, för jag har haft sån magknip efter middagen och fikat. Så sitter vid datan lite grann och TV:n är på, New Moon går på en av tv1000 kanalerna, så kikar lite på den. Det sjuka är att fast att min mage protesterar är jag fett sugen på att göra något, liksom rastlös. Haha, jaja. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0