3:e januari.

Tjena, sitter och tar det lugnt just nu. Dagen idag har varit ganska lugn, efter frukosten duschade jag och gjorde mig i ordning mig för att sedan åka ner till Nynäs. Föjde med Natta till Carema och sedan gick vi till apoteket där hon plocka ut lite mer mini-piller och jag köpte ny ansiktstvätt och ansiktskräm. Sedan så åkte vi vidare till Kvantum för att handla lite mat och sånt hem. När vi var hemma igen så kika vi på en film sedan var det dags för att fixa middag. Ikväll ska jag iväg med Emma S och Jessica och träffa en kvinna som vi ska jobba för i helgen, käna lite cash you know ;) vi ska servera och hjälpa till på en fest, så denna kvinna ville träffa oss innan och prata och lite så. Ska nog ta och fixa lite te nu, min hals är helt cp så måste försöka bli av med min jobbiga hosta.

Idag mös jag runt i min nya mössa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0