29:e januari

Tjena, gårdagen var det fullrulle! Började dagen tidigt, började klockan åtta och sluta vid 11 tiden, sen åt jag lunch i skolan innan jag gick ner till tåget och mötte upp tjejerna som kom med tåget så åkte vi vidare in till stan. Så kika runt lite där inne och jag köpte mig en ny skinnjacka som jag spanat in ett litet tag och hade nu bestämt mig för att slå till! Så nu hivar jag den andra fula och ivår blir det premiär för den ;) längtar! Men i alla fall när jag kom hem från stan så åt jag lite god middag, efter maten gick jag upp till mormor och gratta henne, eftersom det var hennes födelsedag igår ;) så var jag där till ungefär halv åtta, gick hem och gjorde iordning mig för utgång. Så åkte jag från ösmo med kvart över åtta tåget. Sen vart den en helt galet natt! Sov hos Therese så kom hem för ungefär en timme sen. Nu ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, en skön hemma kväll helt enkelt ;) om inte annat kommer upp. Men det tror jag nog inte. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0