23:e januari.

Hello alla fina! Min dag idag har varit riktigt dag, och det är ju just för att det är min dag idag ;) fyller hela 19 år, tjoho! Haha, nej det är inte mycket att hurra för, men de klart man uppskattar uppvaktningen ;). Imorse fick jag frukost på sängen och sen satte vi igång och ordna lite hemma innan alla kom. Så kom det lite släkt hit under dagen, vart massa fika och pappas goda cheesecake istället för tårta ;) så mycket godare! Jätte många fina grattis hälsningar på facebook, sms och även några fina samtal fick man! Så har haft en riktigt bra 19-årsdag! Tack alla fina! Nu sitter jag och bara tar det lugnt i soffan och ska ta och tvätta bort sminket och på med myskläderna. Imorgon blir det skridskor på gympan, skoj :)! Ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0