17:e januari.

Godkväll, fick reda på för en stund sen att jag tydligen ska ha "organisiation och ledarskap" imorgonbitti och på onsdagar efter lunch numera. Vilket betyder att jag får en dag mindre med sovmorgon och att jag inte slutar 11 på onsdagar längre, utan 13.15 istället. Men det överlever jag nog, de värsta är väl att jag har "affärs juridik" mellan 3 och 6 på torsdagar, yey. Hoppas verkligen att vi inte går lektionen ut, någonsin! Men vi har Göran i den lektionen och han brukar vara duktig på att släppa en tidigare ;).
Funderade på att vara hemma idag, men det vart att jag åkte till skolan i alla fall. Men jag var inte med på gympan eftersom jag inte är frisk riktigt ännu. Så jag och Therese fick gå tidigare från gympan, så då tog vi en sväng i centrum, svängde in på gina tricot och upptäckte att de hade reat ut lite nya kläder! Så gjorde värsta kapet, köpte en kofta för 99 istället för 199 och en tröja för 49 istället för 149! Asbra ;) sen så gick vi tillbaka till skolan när vi kikat klart och åt lunch. Sedan så hade vi två lektioner kvar. Och när vi slutat åkte jag Therese och Sandra L in till stan och mötte upp vår sömmerska, eller ägaren till sybutiken som ska sy upp vår produkt! Vi var jätte nervösa för att det inte skulle bli som vi hade tänkt, men etuiet var superfint! Perfekt verkligen! Vi är toppen nöjda och i början på februari kommer hela lasset! Så taggad nu på UF-mässan!
Men nu ska jag ta och gå och lägga mig, sov jätte dåligt inatt och ska upp tidigt imorgon. Good night and sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0