When the dark falls.

Nehepp, hitta inte rätta skruvarna i Nynäs till mina sängben, så får bli till att fixa det imorgon. När vi kom hem från Nynäs så kom mormor och morfar över på lite fika, Natta hade gjort kanelbullar och nutellabullar! Sen när de hade gått hem och mamma och pappa började med maten kände jag att jag ville ta och duscha. Så nu sitter jag nyduschad och fräsch och väntar på att maten ska bli klar! Ska äta lamm idag, muuummms!

Hur det blir ikväll vet jag inte riktigt. Vet inte heller riktigt vad jag är sugen på. För det första har jag jätte ont i ena mitt öra, känns som öroninflammation som spökar. Så då känner man ju för att bara ta det lugnt och chilla ikväll, och då blir det filmmys med Therese och Cissi. Men sen har Montis kommit med ett intressant erbjudande, hemmafest, 20-årsfest eller krogen. Såklart är man sugen på att partajja! Så får se vilket som väger mest, Montis skulle höra av sig senare. Så får se helt enkelt! Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0