Valentine's day.

Hej alla glada!
Är hemma idag, har ju så jäkla ont i örat. Varje gång jag lagt mig på vänster sidan på hvudet har jag vaknat till och kommit på mig själv att det inte var så skönt. Så när jag gick upp imorse så bestämde jag mig för att vara hemma och kurera mig idag. På tal om sova, kan ju passa på och visa hur sweet det blev när mina sängar fick ben och idag köpte mamma skydd som vi ska sätta på varje ben.

 

 

Så fint vart det och så fina är benen, som pappi gjort!

 

Igår tittade vi ju på bio, det vart "The next three days", grymt bra film tycker jag! Riktigt bra spänning och handling! Sen får jag inte glömma och säga att det är alla <3-dag idag! Ganska mysig dag sådär, men framför allt för mina söta päron, som firar deras förlovningsdag idag, 23 år! Grattis <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0