Ute i solskenet.

Hallå där, vi vart lite rastlösa här hemma så vi tog oss en promenad, jag, mamma, Natta, Broman plus Pärlan och Mio. När vi kom bort till Puben så mötte vi Hampus som kom med Babsan, så dom hängde med på en promenad. Riktigt skönt var det! Hundarna fick springa runt och leka, eller Mio och Babsan lekte massa. Men även lilla Pärlan fick ett litet ryck och börja leka. Nu ligger både Mio och Pärlan och stensover!
Emma hade ringt medans jag var ute, så jag ringde upp och kolla vad hon hade på hjätat. Hon sa att hon skulle komma till Ösmo, så jag kunde få de jag glömt hemma hos henne i fredags, sen ska jag haka på henne och Amanda upp till centrum och köpa något gott sen hem till Amanda och mysa lite! Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0