Trööött.

Tjena, fysatan vad jag är trött idag! Börja morgonen tidigt, skulle vara hos tandläkarn klockan åtta och även om jag inte skulle dit så börjar jag åtta. Men mina tänder såg jätte bra ut i alla fall, och mina visdomständer skymtas fint också! Jag var inne hos tandläkarn i typ tio min, gick ner till tåget och åkte raka vägen till skolan. Har haft nu två lektioner, eftersom jag missa engelskan. Och nu ska jag ha matte, men jag är helt slut! Vill bara hem och sova! Värsta av allt är att jag kan inte ens göra det när jag åker hem, måste plugga hela eftermiddagen/kvällen, har prov imorgon. Ingen aning om hur mycket jag kan eller inte, så får se hur det går.
Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0