Sunshine.

Tjena, solen skiner ute och det är hur vackert som helst vinterväder idag! Och vad har jag gjort idag, jo jag har suttit inne och kikat på film, haha. Riktig latmask! Så därför tog jag mig an att ta mig ut ur huset och gå bort till mina kusiner och passa de små monsterna ett litet tag, det blir den minsta tjejen och pojkarna. Ska bli kul att träffa dom lite grann och få göra något över huvudtaget. Känns helt fel att jag suttit inne idag. Men när man varit hemma en vecka så ruttnar man på hemmet samtidigt som man blir lite hemmakär, man blir liksom bekväm med att vara hemma. Men samtidigt känner jag ju fyfan, vill bara uuuut! Mest för att man inte kan/borde, haha. Störd man är .. aja.

Ikväll blir Mickis och jag själva hemma, vi ska passa hunden och bara ha en hemmakväll. Mamma och pappa ska på middag i Orminge hos några vänner. Och oavsett hade det nog blivit hemma kväll. Eftersom jag varit hemma och varit sjuk hela veckan så vill mamma ha mig hemma, plus att det är UF-mässan måndag-tisdag så måste ladda upp för att orka det ;). Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0