Spår av kärlek.

Tja, vakna idag och mådde inte de minsta bättre. Har väl i och försej inte lika ont i örat idag, men hör fortfarande knappt något på det, har nästan blivit ännu tjockare i halsen också. Vettefan vilket håll denna sjukdom/förkylning är på väg. På fredag blir det troligvist middag i stan med tjejorna! Måste bara med, struntar att jag är sjuk just när de gäller det! Får proppa i mig lite tabletter så ska de nog gå bra, för det är typ omöjligt att bestämma en och samma dag som alla vi tjejer kan! Så jag tänker inte vara den som sabbar iaf ;).
Just nu sitter jag och velar på en klänning som kan vara en eventuell studentklännig. Handlar lite om jag har råd och lite om jag verkligen vill ha den, liksom kommer den passa osv. Men om jag har råd lär jag skicka hem den, bara måste testa!
Har varit en lugn och jätte seg morgon/förmiddag idag. Har käkat frukost sent, så de vart mer en brunch. Sen efter det så satte jag mamma och Mickis på en film, och till de tog vi några kakor som mamma hade handlat på Ica imorse. Som var ritkigt goda faktiskt! Dock var de någon alla hjärtansdag grej, så vet inte om dom kommer kunnas hitta senare också, men det lär vi märka.




Valentinhjärtan hette dom, och det fanns spår av kärlek i dom ;)! Hihi, jätte gulligt och jätte töntigt på samma gång! Mamma tyckte vi behövde lite kärlek, så söt <3 så vi prova dom, och dom var ju som sagt riktigt goda också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0