Greaaaat.

Tja! Vakna imorse och kände bara att jag inte ville öppna ögonen. Kändes som om jag inte sovit en blund inatt! Lyckades ta mig upp och kände då att jag hade ont i halsen och kände mig febrig. Kom ner och bad mamma känna på mig, yep jag hade garanterat feber. Great! Jag som tänkte att det nog skulle bli mycket bättre idag! Inte alls. Örat verker som satan och nu halsont och feber på detta! Så jäkla bra timeing, har liksom inte tid att vara sjuk. Har massa att göra med UF och på fredag ska vi har frilufts dag, vi ska åka långfärds- skidor/skridskor och hoppa ner i en isvak och ta oss upp igen. Känns inte som om jag kommer vara frisk tills dess. Men sikar ju på det! Har ju taggat för detta hur länge som helst!

Sjukt irriterande ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0