Fucked up.

Tja, måste börja med att säga att när 5 tjejer ska bestämma att göra något tillsammans och lyckas få med alla på en och samma dag som ska passa alla dessa 5 tjejer är ett under, och vi har LYCKATS! Trots en del missförståelser, som gjorde allt sjukt snurrigt så känns det i alla fall som vi fått grepp på det nu. Ikväll blir det middag med fyra underbara tjejer, Johanna, Martina, Amanda och sist och faktiskt minst, fast bara storleksmässigt, Emmis!! Kommer bli grymt mysigt! Så känns värt lite missförstod och oklarheter för att få till det tillslut ;). Så det är nog det jag har att se fram emot hela långa dagen!

Nu är det inte långt kvar till UF-mässan heller, de är ju måndag - tisdag! Ni måste ta er dit människor! Mässan har öppet måndag 21/2 16:30-20:00 och tisdag 22/2 09:00-15:00! Får inte missas, vi kommer finnas i monter A16:04 och sälja våra fina etuin för alla tjejers säkerhet ;)!

Idag ska jag ta och göra lite nytta hemma. Fixa lite snyggt och göra lite plugg. Sen ska jag ta mig en rejäl dusch. Satt och svettades som en gris vid frukosten idag, haha, skitäckligt. Men säkert bara febern som svettas ut. Så har inte tid att sitta här mer just nu. Ha en fin dag! Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0