Dagen innan är värst.

Dagen innan allt ska hända är värsta dagen, man sitter på nålar och har magont hela dagen! Idag har vi försökt att skrapa ihop de sista, så vi kanske kan få monter lite fin i alla fall. Vi fixade även sista touchen på våra etuin. Vi har en planch på loggan som vi kan slå upp. Jag är så sjuuuktnervös för att något ska glömmas eller inte fixas så allt kommer bli fuckat!! Just nu vill jag bara få dessa två dagar överstökade.

Okej, positivare tankar! Jag har äntligen fått umgås lite med min kära Therese, har ju inte träffat henne på hela veckan! Men igår kväll kom hon hit och mös med mig! Så det var ungefär de jag lyckades pressa fram. Alltid något ;) aaaight?



bara fyra dagar kvar, om det nu blir så ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0