5:e februari.

Goddag! Var en riktigt rolig kväll igår, var hos Emma föra. Där hon och jag fick present av våra fina tjejer, Johanna, Amanda och Martina, dom ska bjuda oss på en restaurang i stan! Hoppas vi kan lyckas boka in en dag snart!
Vi festa på hemma hos Emma tills klockan vart så mycket att det var dags för oss att tänka på att ta oss in till stan. Tyvärr kom vi iväg sent, så vi hann inte komma in innan listans tid skulle ta slut. Men vi kom in iaf, så fick köa lite bara. Men gick rätt fort. Men dock så orkade inte dom andra vänta, så dom drog någon annanstans, så det var bara jag och Therese som gicvk in på entourage. Men vi ville in för att fira Montis som fyllde 19 igår! Sen träffa vi massa annat roligt folk där inne också, bland annat några från klassen, haha!
Men nu ska jag ta och duscha och fräscha till mig, ikväll blir det middag hos min farbror i ristomta!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0