3:e februari.

Tjena, glömde skriva igår. Sen hade jag väl inte så mycket att skriva om, gick i skolan åkte hem till Natta efter skolan och plugga lite grann. Vi gjorde pannkaka till middag, vilket var sjukt länge sen, mums så gott det var! Sen sov jag ju kvar också, så vi tittade på en film på kvällen, "Dinners for Schmucks", sjukt rolig film!
Idag då, gick till skolan fram till 5 idag. Så kom hem, åt middag, tog mig en dusch sen satte jag mig här och bara gjorde ingenting speciellt. Imorgon är det freeeedaag, då har jag lite att göra, men ser fram emot kvällen enormt, blir utgång och fira Emmis som fyllde år i tisdags och Montis fyller år imorgon, vi ska ut på samma ställe så blir ju till att gratta henne också ;)! Imorgon börjar man tidigt men slutar tidigt också. Så ska väl ta och sluta skriva och börja tänka på lite mer sweet dreams, ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0