27 februari.

Tjena, tänkte göra en liten resumé om helgen. I fredags så vart jag hemma med familj och vänner, vi spela kort och drack lite gott! I lördags så hade jag inte så mycket för mig under dagen, men jag skulle ju ut till Mickis p senare, så jag tog det lugnt och gjorde mest ingenting fram till tolv tiden, då tog jag mig in i duschen och sedan gjorde iordning mig. Åkte dit tidigare, så var hos henne vid 4 iställer för vid 6. Mickis var redan där, så vi tre eller dom två gjorde i ordning sig och vi började tillsammans förbereda middagen. De mesta var redan ordnat när jag kom, de som behövdes göra var att få in potatisgratängen i ugnen och steka köttet. När alla kom så var inte maten riktigt klar, men det gjorde inget. Fick man chans att mingla lite, lätta upp stämmningen liksom. När maten väl var klar så vart det verkligen "maten tystar mun", fysatan vad jag var hungrig! Vart ingen lunch under dagen, så det var rena himmelriket att få i sig mat tillslut! Efter maten spelade vi lite spel, i väntan på en person som skulle komma lite senare. Sen när hon kommit och vi spelat klart vart det lite efterrätt och present öppning! Som Mickis, alltså min lillasyster, inte Mickis p hade längtat efter som satan, haha! Sen så åt vi lite efterrätt och när vi var klara med det körde vi ett annat spel, riktigt kul att spela sådana spel, när man gör gester, får frågor och liknande! Dock gick några vid tio tiden, skulle iväg eller hem av olika anldeningar. Så då vart det mest myssnack, men sånt är ju aldrig fel! Jag åkte hem till Ösmo vid tolv, gick upp till Pindos för att träffa Broman, Natta och Thom. Vet inte hur länge vi satt där från att jag kom, men det var inte så jätte länge, vart ganska långsam hemväg men vi kom hem tillslut!
Så det har blivit en segis söndag idag, lika bra det ;) nu blir det en pizza på det!

Måste bara tacka Mickis p för en rolig kväll, hoppas du hittar dig en snygg bekini ;)! <3
xoxo

Kommentarer
Postat av: michaela

Tack än en gång snygging, riktigt roligt att du kom! :D <3

2011-02-27 @ 18:03:25
URL: http://Michaaelaa.devote.se
Postat av: michaela

Tack än en gång snygging, riktigt roligt att du kom! :D <3

2011-02-27 @ 18:03:51
URL: http://Michaaelaa.devote.se
Postat av: therese

hihi fick tvångstanke men det stavas bikini gullet ;****

PUSS!

2011-02-28 @ 00:03:30
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/
Postat av: ginah

Tack själv snygging! ;)<333



Therese, är du säker? För i sånt fall finns inte de i mobilen, funkar aldrig att skriva, så varit så jäkla osäker! Men tack ;) PUSS!

2011-02-28 @ 11:22:32
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0