25 februari.

Tjaa, dålig uppdate. Men igår så var det sista skoldagen innan lovet. Gjorde provet, gick väl sådär. Kände att jag hade velat haft mer tid att plugga men de gick ju dock inte. Men borde i alla fall få godkänt på provet. Igår när jag kom hem så åt vi lite god mat och sen på kvällen slog Natta och jag på en film, "How to train a Dragon". Någon animerad film, tyckte om den. Var lite rolig och gullig sådär ;).
Idag så har jag varit inne i Haninge, fixa present till Mickis P som ska firas imorgon ;) så jag hoppas det blir bra! Nu ikväll blir det god mat och gott och dricka till ;)! Fredag ju! Hur kvällen slutar vet man ju aldrig, hihi. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0