1:a februari.

Hej, igår pluggade jag mest hela dagen från att jag kom hem till att jag gick och la mig. Gjorde en inlämnings uppgift och plugga inför internationella ekonomi provet jag hade idag, vilket gick ganska bra. Borde i alla fall fått ett g på det. Det jag pluggat på är dag är matten, eller jag kämpa med matten, gick jätte trögd. Har börjat med något nytt som är grymt jobbigt, lyckas inte riktigt få hajj på det. Så ska be min matte lärare gå igenom hur man ska tänka imorgon. Sen så har jag gjort klart min engelska sammanfattning på boken jag läst. Så det är jätte skönt att ha det ur vägen. Nu är det bara ett litet läxförhör på torsdag kvar denna vecka.

Sitter och funderar på om jag ska ändra designen. Vet bara inte hur. Ska nog ta och pilla på en ny heather, så får vi se om det ändras ikväll eller en annan dag ;) over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0