13:e februari.

Tja, har precis dunkat hög musik och damsugit hela nedervågningen. Nu är det bara övervåningen kvar att göra, men måste vänta tills pappa har sågat och skruvat klart med mina sängben! När jag damsugit ska jag ta mig en lång och varm dusch!

Igår åkte jag och Therese hem till Cissi och kika på film och snacka massa skit ;) mys! Kände att de var lika bra så, var så grymt seg på någe vis. Sen när jag var på väg hem så hade jag typ huvudverk också ;S jäkla öra!! Knaprar massa tabletter för att hålla den värsta smärtan borta. Hoppas de liksom inte blir värre än såhär, orkar inte sjukhusbesök.

Ikväll ska vi in till Heron på bio! Det blir jag, Natta, Therese, Cissi, Fredrik + en killkompis till honom. Vi har inte besämt vilken film vi ska se, det skulle vi ta där.

 

En solig bild från igår! Idag är det dock inte lika fint, men iaf ingen snöstorm ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0