Godmorgon!

Godmorgon, idag är man uppe med tuppen på en lördag som denna! Jag ska börja jobba inne i stan kl 11, och slutar halvfem idag, så de är skönt att sluta tidigt! Brukar inte ha så långa dagar, men brukar börja sent och därav sluta sent. Så detta är nog skönare tycker jag!
Igår var jag på bodypump passet vid lunch tid, grymt pass! De är ju ett nytt program nu, och nu när man är van med den andra känns nästan den här jobbigare. Säkert lite inbillning också!
Sedan hjälpte jag mor min att handla lite. Sedan vart de en lugn hemma kväll, med hemma gjort pizza och dipp och grönsaker till kvällen!

Lite kul att snön äntligen faller! Dock inget som fastnar, de är ju blötsnö, men de ser i vilket fall som helst mysigare ut än spöregn och igår kväll hagla de. Nej riktigt snöfall vill jag ha! Men får nog vänta ett tag med de, den här vintern känns som om att den kommer bli snölös!


Såhär sitter man och surplar kaffe tills de är dags att gå och borsta tänderna!
Ikväll vankas de eventuellt utgång ;)! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0