8 december.

Hello everybody! Igår hjälpte jag mamma att handla på förmiddagen, gick hem och åt lite lunch sedan åkte jag till Alexz! Och vi mös kvällen ut, hade jätte trevligt och mysigt! Hoppas de blir mer snart igen, inga hopp!

Idag var jag med mamma i Farsta, hon skulle först till läkarn, sedan skulle vi kika lite i centrum. Vi ska ha en julklappsutdelning med släkten och även på jobbet. Så jag hittade i alla fall den jag ska ha till jobbet! Även en extra julklapp till min lillasyster bara för att den passade henne så bra ;)!

Fina paketet till jobbet, fint inslaget va ;)? Köpte papper och snörerna idag!

 

Nu ikväll kommer Johanna och Lucas på fika, ska bli kul att träffa dom igen, var ett tag sen sist när de gäller dom båda! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0