4 december.

Hello! Sitter och softar, gårdagen var en rätt så bra dag på jobbet, var ganska lite folk för en lördag så de är tur att man trivs med sina kollegor! Efter jobbet åkte jag till Handen där min bror plocka upp mig sedan åkte vi till torvalla för att plocka upp Mickis och sedan raka vägen hem. Min farbror hade anordnat en italienskafton, middag basserad på tryffel! Riktigt gott var de, jag har inte tyckt om doften på tryffeln, men smaken är en helt annan sak! Middagen resulterade riktigt bra, god mat och dryck med trevligt sällskap, sitter aldrig fel!

Idag fyller min kusin 24, så vi ska åka till henne på fika för att gratta henne. Efter de ska jag och Mickis till biltema på lite extraknäck, vi ska hjälpa till och inventera.

Roligare inlägg än så vart de inte idag, får väl gottgöra de till imorgon ;)! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0