15 december.

Hej där ute! Har ätit frukost och skulle egentligen sitta på tåget just nu. Men de är singalfel på tåget, mellan Ösmo och Västerhaninge. Men som tur är så ska min mormor och morfar till Skärholmen idag, så dom är snälla och åker lite tidigare och släpper av mig och min mamma i Farsta, mamma ska nämligen till läkarn och skulle åka med samma tåg som mig. Men nog om tågfel, igår hade vi julkväll på jobbet! Vi tjejer som jobbar på Jerns på Kungsgatan hade en myskväll, jätte kul! Vi åt sushi, istället för julmat, låter skumt kanske men de är ju hur gott som helst och dessutom är de ju inte riktigt jul ännu ;). Så hade vi även en ostbricka till efterrätt på det! Och såklart en liten julklappsutdelning, alla hade köpt en present för ca 50kr och så dela vi ut de till varandra, bara blanda utan någon som helst ordning :) och jag själv fick en jätte fin ljushållare! Där trodde jag och säkert de flesta att de var klart med klappdelningen, men icke! Butikschefen hade även köpt en liten klapp till oss alla! Och vi fick även en liten uppskattning för att vi varit duktiga med taxfree! Men vad jag fick tänker jag inte avslöja nu, de kommer ikväll ihop med bilder ;)! Ska ta och klä på mig allderes strax och åka iväg mot Nacka, där jag ska jobba idag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0