15 december.

Godkväll! Gick bra att jobba idag och passet på gymmet gick sådär. Kände mig lite ur fokus. Men svettet rann så de gjorde sin träning för kroppen i vilket fall!
Här kommer bilderna på klapparna från igår kväll!

 

Denna fina ljushålla var från de presenter som vi köpt själva och sen delat ut! Den ser rätt grå ut på bilden, men den är lite lilaaktig och silvrig innuti, jätte fint!

 

 

Detta är en mangnet som alla fick förutom butikschefen, för de var från "henne", pengar som hon fått från företaget för att köpa något tills oss!

 

 

Ljushållare nr 2 är också från butikschefen som även alla andra tjejer fick! Jätte fin!

 

 

Detta är då som ni alla förstår en biobiljett ;) som vi alla fick från Global Blue, för att vi varit så duktiga med taxfree kunderna iår!

 

 

Och där var allt samlat! Nu verkar de inlägget bara visa "kolla vad vi fick" men jag vart superöverraskad av allt, de presenterna vi själva köpte och dela ut var allt jag "räkna" med. Så de var en glad överraskning allt annat, och på de hade vi hur trevligt som helst, vi vart lite tvunga och avsluta bara för att de vart så sent och nästan alla skulle upp tidigt och jobba. De var allt från mig ikväll ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0