13 december.

God kväll! Så var de redan Lucia kväll! Jag har inte gjort något speciellt Lucia aktigt idag, sov för länge så såg inte ens Lucia tåget som visas på ettan. Utan istället har jag åkt till gymmet vid lunch tid och körde bodybike, 45 minuters pass! Kändes otroligt skönt att köra igen, förra veckan var jag delvis slarvig och delvis kunde jag inte. Så de känns som att jag är back on track igen såattsäga ;)!

 

När man var liten så lussade man först hos dagmamman och sedan även hemma för föräldrarna, de positiva med att vara fyra syskon att de fanns mer än bara Lucia i våra tåg! ;)



Efter gymmet kallade jobbet, idag ända ute i Vällingby! Så var hemma rätt sent ikväll, så har mest kikat på tv och druckit te. Såg på Ghost Whisperer nu senast, följde alltid de förut. Gillar verkligen den serien, man behöver inte följa den till punkt och pricka, de är avslutande avsnitt varje gång!

 

Hon är så himla vacker, verkligen "natural beauty"!

Och med de säger jag godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0