12 december.

Hello! Jag har varit riktigt kass på att skriva på senaste, i know. Men de blir så ibland, ibland hinner jag helt enkelt inte och ibland har jag inget vettigt att skriva om, så då är de bättre att spara energi på roliga inlägg ;) inte sant? Fast tanken är ju att försöka göra de ofta. Men ska försöka mitt bästa!

Helgen som har varit var riktigt bra, kul att träffa Lucas, var ett tag sen! Jobbade igår i Vällingby för första gången, rätt segt, men som tur är så hade även den butiken (liksom alla andra jag varit i) jätte trevlig personal så man hade någon man kunde småprata med när allt kändes för tråkigt! Hade till och med tid att stå och kika i spring kollektionen 2012, omg .. har redan hittat massa raringar! Ska bli spännande och se hur de ser ut irl ;)!

Sen så var de ju även redan tredje advent igår! Och när jag kom hem från vällingby drack jag te och åt pepparkakor med mögelost på, sedan såklart satt jag spikat framför Beck filmen som gick denna söndag! Tröttnar aldrig på dom! Och som lovat, här kommer även den tredje advents dikten!

När tredje ljuset brinner
vi juleklappar syr
och mamma bakar kakor
och har ett fasligt styr

Idag har jag varit med mamma i Farsta, följde med henne till läkarn och sedan kika vi runt på lite roligheter! Har blivit lite utav min och mammas grej nu på senaste, hon ska till läkarn och när vi ändå är där tar vi en fika och kikar på roliga saker i centrum ;)!
Efter Farsta åkte vi hem och åt lunch, sedan hade jag bara ett litet tag hemma innan jag skulle iväg igen och denna gång för att jobba. Så har denna helg och dag sett ut för mig, kanske inte de roligaste inlägget. Men jag ska försöka hålla mig till mig fast ändå göra de lite roligare så de inte blir allt för personligt :)!

 

Från i lördags, älskar mina korsörhängen som är från MQ!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0