1 december.

Hejsan allesammans! Någon som sett första avsnittet på julkalendern? Jag har inte, vet inte om jag hinner se ikväll. Men om jag gör de, då ska jag nog ta mig en titt! Kommer nog inte följa de, men vill i alla fall se vad de handlar om och om de känns som en bra julkalender. Jag minns ju klassikerna från min tid, vet inte om jag är för gammal men tycker de bara blivit sämre med åren .. i vilket fall som helst de senaste. Mysteriet på Greveholm är ju en sådan julkalender som aldrig kommer försvinna ur minnet, undra om de kan komma en sådan riktigt bra igen! Eller som Pellesvanslös och Dieselråttor & sjömansmöss, dessa är mer gjorda för barn i alla åldrar, tycker jag alltså!

Dagen idag har jag mest tagit de lugnt hemma, och just nu står jag med handduken kvar på huvudet, har precis duschat, ska fixa mig och äta middag. För ikväll ska jag möta upp Jessica och gå på bio! Vi tänkte se In Time, på söder! Ska bli kul att se tösen igen och sen är de alltid mysigt med bio! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0