Tiniwinistringbikini.

Hello, har fotat mina nya bikinis nu och även kjolen och kavajen som jag köpte igår innan jag gick till jobbet!








Allt är från H&M, kanske lite svårt att se detaljerna på bikinisarna men den oranga har likadana "knutar" i sidorna på underdelen som de är på överdelen. Den svarta har flätade band i sidorna på underdelen och överdelens band är också flätade. Är rätt nöjd med grejerna ;) funderar bara på om kjolen kanske behövs bytas till en mindre storlek .. hm.

Ikväll ska jag in till Haninge med Therese och mysa med Alexz, hon är ensam hemma hos sin far så ska bli kul att få träffa tösen igen! Men ska ta och göra mig i ordning lite, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0