Dubbeljobb och överraskningsfest!

Tjena, hade fullt upp igår! Först så jobbade jag i Nynäs, och efter de åkte jag raka vägen in till stan för att jobba där. Vid tre tiden slutade jag och åkte då till Vh där min bror var snäll och hämta upp mig, vi hade överraskningsfest på gång! Mickis min lillasyster har ju äntligen fyllt 18, men hon fyllde den 27:e juli och då var hon i Italien. Så vi har hållt på att planera detta sen dess och hållt de hemligt sen hon kom hem förra helgen, och de roligaste av allt var att hon inte anade något överhuvudtaget, hon planera till och med en annan helg som vi skulle fira henne! Jätte roligt, hon vart så chockad! Och hela kvällen var jätte lyckad, alla hade jätte kul och Mickis hade nog roligast ;)!

Idag är man lite seg, så tänkte utnyttja de och försöka fixa en ny header .. får se om de dyker upp en ny idag! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0