Changed plans baby.

Hello, vart dubbeljobb idag i alla fall! Jag som såg fram emot en dag hemma, jaja. De är ju i alla fall fredag, så de kan man glääädjas åt ;)! Imorgon jobbar jag mellan 11 och 17, sen är jag leeedig på söndag! Skönt värre! Ska njuta till fullo ;). Tänkte att jag kunde visa lite hur jag ser ut idag, har upptäckt att kjol är ju rätt bekvämt speciellt när man har cykelbyxer under! Och när jag skriver upptäckt menar jag på att jag är ingen som brukar gå i kjol, men de är ju inte så tokigt trots allt .. kanske ska inskaffa mig några som man kan ha både till vardags och fest!

Ikväll ska de grillas, med mamma och pappa, (såklart) morbror och hans två älsta pojkar plus syster och hennes kille, som dessutom fyller 25 idag! Grattis åter igen Broman!


 

 

 

 

Man behöver ju inte oroa sig för att visa rumpan eller trosorna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0