7 augusti.

Tjena! Gårdagen var de konstigt nog inte tufft att gå upp och jobba! Borde varit de med tanke på att de var lite sent i fredags. Men jag klagar inte! Var jätte kul på jobbet igår också, Pride-paraden gick förbi utanför oss, så de vart ju i stort sett tomt i butiken under den tiden, droppa in några då och då men vi kunde stå och titta på paraden massor! De tog ungefär en och en halv timme, kanske två timmar innan hela paraden var förbi! Helt sjukt, riktigt roligt att se!

Efter jobbet drog man raka vägen hem till Bromans föräldrar, de vankades överraskningsfest (som inte vart kanske sådan stor överraskning) som höll på in mot små timmarna! Kul var de men andra ord, god mat, trevligt folk och gott att dricka! Dock så är de något fel på mig, för alltid när jag dricker och går och lägger mig sent vaknar jag allderes för tidigt! Så var uppe vid åtta imorse .. som tur är börjar jag sent imorgon och är helt ledig idag så jag kommer bara ligga och lata mig idag, hehe ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0