30 augusti.

Hello, dagen idag började tidigt. Hade morgonmöte inne på Jerns kvart i nio imorse och sedan var jag kvar till tolv. Då tog jag mig en sväng på stan och uträtta några ärenden, och när jag var klar med allt kurra magen som bara den så jag kolla i fall Johanna var sugen på att luncha med mig, vilket hon var (lucky me)! Vi gick till ett ställe som heter fotöljen, riktigt mysigt ställe med riktigt god mat! Där satt vi och prata massa strunt och bara hade de så trevligt som två vänner kan ha! Efter middagen så jag har i stortsett bara kikar på hemnet på massa lägenheter i Stockholm, dock fastna man endast för de dyraste som ligger väldigt centralt, men jag vill ju bo nära stan! Men får nog ta och minska på kraven tills de är dags att leta på riktigt!


Lånade syrrans "chipsring" idag, räättt så snygg. Köpte hon såklart i Italien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0