16 augusti.

Tjena, gårdagen gick bra på jobbet och de ville även ha in mig idag, mellan 10 och 15. Men när jag kom imorse så fick jag direkt fråga om jag kunde stanna till 19 ist, och så vart de. Har varit inne på lagret i princip hela dagen, varit ute lite grann, men inge speciellt länge. Har tagit hand om massa nya leveranser, men långt ifrån klar, är fullt med massa kartonger över allt som måste inlevereras och upp på hyllan och ut i butiken. Dessutom kom de ännu en pall idag, så de är del kvar att göra. Imorgon jobbar jag bara mellan 12 och 15, så lär bli vanligt butiksarbete då. Efter jobbet ska jag möta upp tjejerna, vi ska äta på stan och köra en bio på det! Blir riktigt kul att träffa dom igen!

På torsdag morgon blir de upp igen, fast denna gång inte för jobb, ska ut på sjön! Ska bli så jäkla skönt! Jag och mamma åker ut på torsdag så kommer de andra på fredag. Kräftskiva denna helg, kommer nog rätt mycket folk, göteborgarna kommer bland annat upp! Ska bli skönt med en långhelg ;) känner att jag förtjänar de!
Ciao ciao!


 

På lördag natt kommer pluttan hem också! Saknat henne en jäkla massa!

Bilden är från min studentmottagning, lyckligaste dagen i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0