10 augusti.

Tja! Har blivit en heldag hemma idag. Rätt skönt ändå. Starta direkt efter frukosten med att damsuga både över och undervåningen coh sedan tog jag och skura i hallen och köket, där de är som skitigast. Efter de så fick man en stund att bara göra ingenting, duscha och fräscha till sig. Sedan kom mamma tillbaka med sin bror och tre av hans barn hit, fika lite efter de hjälpt mamma att tanka båten och handlat. När middagen ätits upp så fick jag lite krut igen och körde in lite kläder som jag vill ha upphängda i den garderoben pappa fått från jobbet, och även mina klackskor åkte in där. Så nu har jag kvällen framför mig! Funderar på att leta upp Twilight-filmerna och kära ner mig lite till! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0