So kiss me.

Hejhej! Gud så glad man vart igår när det var fredag och jag dessutom fick veta sedan att jag redan fått hem kläderna jag beställt från Nelly tidigare i veckan! Ena klänningen satt jätte snyggt, it's a keeper ;) men den vita jag tänkte som studentklänning är jag superosäker på, så det lär bli till att skicka tillbaka den. Så får fortsätta att hålla ögonen öppna. När jag slutat igår åkte jag raka vägen in till stan, där Johanna och Martina mötte upp mig :) dom hade varit där sen tre tiden och var lite ruttna på att vara kvar, men jag skulle bara kika på buttriks efter någon mask jag ska ha på skivan. Så det gick rätt fort, som tur var ;) var egentligen också för trött för stan, men eftersom jag inte har några andra ärenden än just att köpa masken just nu, så känns det så sjukt onödigt att ta en heldag för det. Så fick man ju trevligt sällskap igår ;) Linnea och Emma var även där också, så dom mötte vi upp när vi skulle bege oss hemåt. Sedan vart det en mysig hemma kväll igår, hade liksom inte ork till annat ;).

Idag så vakna jag riktigt tidigt, haha men när jag hörde att mamma var uppe så då kunde jag gå upp också. Så åt vi frukost fram till ca halv nio - nio tiden. Sen kika vi lite på BigBrother och Vampire Diaries ;)! Sen tog jag och damsög övervåningen och städa lite grann på rummet. Just nu sitter jag och försöker hitta en vit klänning som kanske skulle passa mig bättre i smaken, men utan någe bra resultat. Så ska väl ta och duscha och vara lite social med familjen denna lördag!

xoxo


 

Oh, kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies dance
Silver moon's sparkling
So kiss me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0