Morning sunshine!

Godmorgon på er! Jag lyckades sova lite längre denna morgon ;) skönt, har nu ätit en lång och mysig frukost med familjen och nu väntar ut på att alla ska bli klara och utrymma huset, så jag kan damsuga när nere också, tog ju övervåningen igår.
Hur ser dagen ut idag då? Jadu, inga större planer. Ska väl hänga på och titta på fotboll i nynäs, mest bara för att komma ut i solen lite ;) sen tänkte jag också ta och träna! Men de får nog bli lite senare.

Visst blir man sjukt glad av solen? Jag blir så irriterad när det står/säger i media att var fjärde person är deprimerad nu när det är ljusare ute! WTF!? Vad är det negativa med sol? Seriöst, ger än bara glädje och man blir genast piggare! Vår-deprition, låter inte ens bra! Kom igen nu, snacka om att hitta anledning till saker och ting!
Nej, de köper jag inte ;) är ni deprimerade såhär års kanske man borde kolla upp det, kanske bara är en slump, kan ju vara annat som utlöste det än just våren?

Det var allt för mig just nu ;) ska ta och sätta fart allderes strax! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0