Freeeeeeedag!

Min första tanke imorse när klockan ringde var "det är fredag idag!", är det inte sjukt skön tanke/känsla att vakna till?! ;) Dagen idag då har varit på topp, varit mycket piggare idag än igår, kan bero på att jag gick och la mig klockan nio också, hehe .. men iaf! Sen idag så har jag lunchat med Therese, ;D! Lite skoj det var att ses, tänk att vi inte setts på typ 5 dagar, känns verkligen! Speciellt när man alltid annars träffas dagligen i skolan och ses nästan varje helg! Vi satte oss på fiket vid den "nya" delen i Haninge centrum, den precis mitt i vid rulltrappan, ganska mysigt där, plus att man kan plocka ihop sen egna sallad, mumsigt värre!
Sen var man tillbaka efter lunch och körde mest golvet och hjälpte kunder. Sen när det äntligen slut för dagen och man var på väg hem, nu dunkar jag musik och njuter av att det är fredag! ;)


 

 

Therese, baby! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0