21 april.

Tjena! Igår kväll åkte jag Johanna, Amanda, Emmis och Martina till Matilda Grillhammar, där hemma bjöds det på taco! Alla hjälptes åt att tillaga den sedan vart det en lång kväll runt köksbordet, med en massa skratt! Hade riktigt trevligt, tack tjejer!
Idag så följde jag med Emmis in till Farsta, hon behövde köpa ny plattong och skulle kika om hon hitta någon klänning till studenten. Vilket vart en lyckad jakt, efter fikat vi tog vid lunch tid så gick vi en sista vända då hon bestämt sig för en plattong och hittade dessutom en klänning till studenten!
Sen vart de lite strul på tåget på vägen hem, eller inte så lite, vi fick vänta 20 minuter extra i Farsta strand, sedan fick jag vänta yttligare 25-30 minuter i Västerhaninge innan tåget åkte iväg till Ösmo.
När jag väl var hemma tog jag och gjorde lite nytta, röjde upp på rummet och så skulle jag egentligen damsugit men det gjorde Mickis istället. Så jag och mammi tog och fixa lite påskfint hemma! Vi plocka in lite fina grenar och pynta upp och satte i en ganska stor typ av una/kruka.
Här är resultatet ;)!
Nu ikväll blir det räääkor till middag, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0