19 april.

Tjenaa! Gårdagen åkte jag in till Haninge med Mickis där vi mötte upp Håkan, för att gå till Clas Ohlson och få våra papper med närvaro osv. Samtidigt passade jag på att lämna in mitt cv och fråga om sommarjobb/extrajobb. Han sa att de fanns en plats ledig i sommar, så jag hoppas att jag får en plats!
Sedan åkte vi hem och sola på verandan lite grann ;) började dock blåsa så de vart inte så länge. Idag så solade vi också, började med en promenad och så gick vi även förbi centrum och handla lite. Sen när vi kom hem så stekte vi till verandan fram till ungefär tre tiden, sen började de blåsa igen. Men har fått en del sol på sig, så det är nice ;)!
Nu ikväll ska vi steka kött i ugnen och göra en potatis sallad som familjen Larsson har inspererat med!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0