14 april.

Tjenaa! Idag har man då gjort nationella prov i svenska B. Tror att det gick bra iaf, kändes hyfsat bra. Men jag är en sådan person som vill få feedback hela tiden och bearbeta mina texter mycket, men funkar inte riktigt så på nationella. Aja, kommer iaf inte kunna bli sänkt! Vart sovmorgon och sluta tidigt idag, riktigt skönt! Imorgon är det sista dagen på praktiken och innan lovet, så känns kul samtidigt som de känns tråkigt! Har trivts jätte bra på Clas Ohlson faktikst :) men lov sitter ju aldrig fel, ska ju passa på, mitt sista .. sen börjar verkligheten!
Efter nationella gick jag Maja och Therese förbi pressbyrån och köpte oss en varsin glass och sedan bara njöt i vårsolen i väntan på tåget! Therese följde även med mig hem, kika lite på vad jag ska ha på mig till skivan och så satt vi ute i solen och bara njöööt!
Men dags för mig att sova allderes strax, imorgon blir det till att träffa Fru Larsson efter praktiken, kommer bli nice ;)!
-

 

 

 

 

Uppifrån och ner:

1, Therese kan inte få nog av diamglass ;)

2, söta Maja som också gillar diamglassen!

3, min mumsiga glass, cornetto med hasselnöt, såå gooood!

4, temperaturen på verandan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0