12 april.

Heeej heeej heeej!
Hur har ni det där ute? Jag är trött för de mesta, men annars mår man prima! Börjar kännas att de är nationella på torsdag, närmar sig med jämna steg. Sjukt nog är jag inte alls nervös .. men ska inte säga för mycket, de lär säkert kännas imorgon kväll när man ska sova eller på torsdag morgon.
Idag så åt jag lunch med Therese och Cissi! Gaaalet nice, har inte träffat Cissi på år och dagar och Therese har man inte sett så mycket heller för den delen. Så jätte kul att de dem båda! Sen ses vi ju på torsdag igen, så på ett vis längtar man ju ;).
Nu har jag laddat upp med te och mammas hemmagjorda sockerkaka, sen så fort Mickis kommer tillbaka ska vi slå på The Bachelorette Sverige.
Btw, träffa Emma Snäll igår kväll! Vi gick runt hela ösmo i några varv och prata om allt. Supernice och skoj! Kommer ju inte träffa bruden ett tag ju, plus att vi varit sämst på att ses på senaste tiden, båda har haft lite fullt upp.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: kristina

Svar. Nej gumman den pälsen köpte mina föräldrar till mig förra året i ryssland <3

2011-04-13 @ 19:14:40
URL: http://typkristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0