Tyra Show.

Sitter och tittar på Tyra Show, och de pratar om varför och hur folk dömer andra genom bara utseendet. Vilket kan skilja så mycket från sanningen, så det är väldigt intressant att se hur vissa blir dömda sedan höra om hur det faktiskt är, så kanske man själv får en tanke ställare. Jag vet att jag kan döma ibland, men man försöker ändå ta bort den dömande tanken och ge människan en chans.
Och från det ena till det andra, idag är det Sebastians 8-årsdag! Grattis bassebus! Vi ska gå och gratta honom när pappa kommit hem. Tänk att han redan är åtta år, han är tio år yngre än mig, och jag minns likaväl som det var igår när han kom hem från bb och jag fick hålla honom för första gången, eller ännu bättre, när han sa mitt namn först av alla syskon, jag var så glad! Mmm, goda minnen! Nej nu ska jag fortsätta titta på Tyra Show! Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0