Rubrik vare ja ..

Tja! Sitter och tare lugnt i soffan. Kom på att jag inte skrivit sen i torsdags, så kan ju börja med i fredags. Då var jag först i skolan, där några av oss tjejer bestämde oss för att dra ut. Men direkt efter skolan hann jag med att köra body pump, åka hem och duscha, sen dra till Therese och föra lite med henne och Maja. Cecilia fick vi möta på vägen för hon jobba, så hon kom hem sent. Under hela dagen diskuterades om vart vi ens skulle dra ut, men efter mycket om och men så sluta vi på Bridge, som vanligt, haha. Men jag är ändå grymt glad att det vart dit vi gick, för jag stötte på tre gamla klasskompisar :D så jäkla kul att träffa folk man känner på de mest oväntade ställerna! Så jag hade faktiskt en riktigt rolig kväll, med rätt sällskap så går det alltid väl ;) slänger upp lite bilder också!
Igår så sov jag ungefär fram till elva, sen åkte jag hem vid två tiden. Sen på kvällen vart det räkor och vitlöksbröd, med Mickis, Mickis p, Linnéa och Lucas, sista gången man träffar Lucas nu, han åker till USA på tisdag. Så det var kul att få träffa honom en sista gång innan han åker. Men efter vi ätit massa gott så kika vi på film, först "Brudens bäste man", som gick på tv, sen hyrde vi "Valentines Day".
Idag då, jadu. Halva dagen har redan gått så jag har bara anda halvan att se fram emot, får se vad dagen bjuder på med andra ord! Ciao!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0