På tal om ingenting.

Tja, sitter och väntar på att Mickis ska damsuga klart, sen blir det filmtaaajm ;). Fredagen hos Cicci var kul och snurrigt och sluta i buskarna. Men det gick bra ändå. Sov hemma hos Therese hos hennes mamma, snacka skön säng! Sån där man kan luta upp och ner, jag sov som en kung! Sen lördagen var chill, tog det lugnt fram till halv tre tiden, sen åkte jag till Ösmo, mötte upp Mickis, gick och handla lite inför kvällen. Sen vid halv sex tiden gick vi och mötte våra kusiner, Sebastian och Oskar, och så gick vi och köpte pizza. Satte fint i kistan! Sen tittade jag Mickis, Toni (min farbror) och grabbarna grus på film hela kvällen och bara mös! När grabbarna gått och lagt sig så kika jag Toni och Mickis på Taken, den gick på någon tv1000 kanal. Asbraaa! Har sett den förut, men tycker den är lika grym för det! Har skiiit ont i min hals btw, kanske vart lite kall i fredags, var ju typ storm den natten plus att vi fick stå ute ett bra tag och vänta på bussen .. aja. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0